Доля знов підкладає менш гірку пігулку.
Декілька днів тому у мене «помер» тяжкою та швидкою смертю монітор. Саме тому так
довго цей блог був безхозний та не оновлювався…
Але про що це я? Саме так, настав
час новин з педагогічного «фронту» =)
Сьогодні ваша покірна слуга
проводила свій перший урок української літератури. Першій та найскладнішій. А найскладнішій – тому що перший.
Готувалася до
нього майже п’ять днів і, навіть, дві ночі (його план скину у блог після цього
повідомлення). Дуже допомогли лекції чарівників-викладачів
(як ми без них, так необхідних всім критиків та наставників).
Перше знайомство з учнями тет-а-тет,
перща «проба» один одного на зубок. Гадаю, що марно так боялась своїх учнів. Очікування завжди лякало більш, ніж проведення.
Є свої минуси та плюси. Весь клас дуже складно(чесно
кажучи, майже неможливо) викликати на розмову. Але є декілька учнів, які
постійно працюють та залюбки тягнуть руку. І, найважливіше, надають правильні
відповіді. Дуже щаслива, що вирішила питання з мовчанням ягнят: на початку
кожного уроку літератури проводитиму тест по вивченому раніше матеріалу. Так мовчуни,
та ті, хто соромиться відповідати, отримають відмітки.
У класі наявні навіть «шкідники»:
одна файна особистість весь урок намагалася якось напакостить та вивести з
себе. Але просто так ми не здаємось!! Витримка, витримка та ще раз витримка.
Нажаль, це все , що мій хворобливий
розум зміг народити. Але скоро з’являться нові зведення прямо з лінії вогню.
Схвально. Це емоційно, творчо відверто. Не зупинятися.
ОтветитьУдалитьАле тепер спробуйте ще дати самоаналіз проведеного уроку, адеж ви не тільки звичайні люди із своїми емоціями і переживаннями, але й люди, чия професія вимагає науково-методичного осмислення зробленого. Варто створювати два типи повідомлень: від себе творчої і про себе науково-методично.
Ох..в мене те саме..мовчазні учні.А ще мені сказали не брати багато вправ (не більше 3х),бо клас дуже слабкий.Боюся,що просто провалю все..переобляла конспект тричі..боюся,що завтра таки доведеться взагали сісти й мовчати на задній парті,а не вести урок.
ОтветитьУдалитьЩось я зовсім розгублена.
*Але ти мене надихаєш.Як завжди,люба. Спробую теж подолати страх та зробити все добре.
переробляла*
ОтветитьУдалитьРада за вас, що змогла справитися зі своїми комплексами та страхами, але чекаю як на на практичні результати, так і їх теоретичне відображення у звітній документації.
ОтветитьУдалитьХвилин через 10 опублікую самоаналіз проведеного уроку.
ОтветитьУдалить