вторник, 13 ноября 2012 г.

Перший урок


           Доля знов підкладає менш гірку пігулку. Декілька днів тому у мене «помер» тяжкою та швидкою смертю монітор. Саме тому так довго цей блог був безхозний та не оновлювався…
           Але про що це я? Саме так, настав час новин з педагогічного «фронту» =)
           Сьогодні ваша покірна слуга проводила свій перший урок української літератури. Першій та найскладнішій.  А  найскладнішій – тому що перший.
Готувалася до нього майже п’ять днів і, навіть, дві ночі (його план скину у блог після цього повідомлення).  Дуже допомогли лекції чарівників-викладачів (як ми без них, так необхідних всім критиків та наставників).
           Перше знайомство з учнями тет-а-тет,  перща «проба» один одного на зубок.  Гадаю, що марно так боялась своїх учнів.  Очікування завжди лякало більш, ніж проведення.
          Є свої минуси та плюси. Весь клас дуже складно(чесно кажучи, майже неможливо) викликати на розмову. Але є декілька учнів, які постійно працюють та залюбки тягнуть руку. І, найважливіше, надають правильні відповіді. Дуже щаслива, що вирішила питання з мовчанням ягнят: на початку кожного уроку літератури проводитиму тест по вивченому раніше матеріалу. Так мовчуни, та ті, хто соромиться відповідати, отримають відмітки.
          У класі наявні навіть «шкідники»: одна файна особистість весь урок намагалася якось напакостить та вивести з себе. Але просто так ми не здаємось!! Витримка, витримка та ще раз витримка.
        Нажаль, це все , що мій хворобливий розум зміг народити. Але скоро з’являться  нові зведення прямо з лінії вогню.

5 комментариев:

  1. Схвально. Це емоційно, творчо відверто. Не зупинятися.

    Але тепер спробуйте ще дати самоаналіз проведеного уроку, адеж ви не тільки звичайні люди із своїми емоціями і переживаннями, але й люди, чия професія вимагає науково-методичного осмислення зробленого. Варто створювати два типи повідомлень: від себе творчої і про себе науково-методично.


    ОтветитьУдалить
  2. Ох..в мене те саме..мовчазні учні.А ще мені сказали не брати багато вправ (не більше 3х),бо клас дуже слабкий.Боюся,що просто провалю все..переобляла конспект тричі..боюся,що завтра таки доведеться взагали сісти й мовчати на задній парті,а не вести урок.
    Щось я зовсім розгублена.
    *Але ти мене надихаєш.Як завжди,люба. Спробую теж подолати страх та зробити все добре.

    ОтветитьУдалить
  3. Рада за вас, що змогла справитися зі своїми комплексами та страхами, але чекаю як на на практичні результати, так і їх теоретичне відображення у звітній документації.

    ОтветитьУдалить
  4. Хвилин через 10 опублікую самоаналіз проведеного уроку.

    ОтветитьУдалить